Пізнавальний конкурс "Я здоров'я збережу, сам собі допоможу"

17.10.2017 11:19

Народна мудрість говорить "Здоров'я - найцінніший скарб", "Без здоров'я немає щастя". Тільки здорова людина має перспективу отримати належну освіту, стати добрим фахівцем, створити сімейний добробут, реалізувати свої карє'рні плани.

З метою виховання навичок здорового способу життя, формування життєвих цінностей,  в Шполянській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. №5 в рамках місячника шкільної бібліотеки пройшов пізнавальний конкурс  "Я здоров'я збережу, сам собі допоможу". Дві команди від учнів 9 класу -  команда дівчат "Спортсменки" та команда хлопців "Переможці", змагалися в конкурсі. Перемогла "ДРУЖБА"      конкурс_збережи здоровя.docx (30410)

 

—————

Назад


Контакт

Шполянський ліцей №5 Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області

20602 Черкаська обл., Звенигородський р-н, м. Шпола., вул. Олександра Кунця, 80

litsey5shpola@gmail.com