У зв'язку із призупиненням освітнього процесу з 12 березня по 3 квітня 2020 року виникла потреба актуалізувати інформацію про доцільність і переваги технологій ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Згідно з пунктом 4.2. Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 квітня 2013 р. за № 703/23235, технології дистанційного навчання можуть використовуватись закладами загальної середньої освіти при проведенні занять через мережу Інтернет під час карантину.
Дистанційне навчання – це індивідуалізований процес набуття знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Отримання навчальних матеріалів, спілкування між суб’єктами дистанційного навчання під час навчальних занять, що проводяться дистанційно, забезпечується передачею відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації. Основними видами навчальних занять за дистанційною формою навчання є: лекція, семінар, урок, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації, виконання проектів у групах.
Системотехнічне забезпечення дистанційного навчання включає відео- та аудіозаписи лекцій, семінарів, мультимедійні лекційні матеріали; термінологічні словники; практичні завдання із методичними рекомендаціями щодо їх виконання; віртуальні лабораторні роботи із методичними рекомендаціями щодо їх виконання; віртуальні тренажери із методичними рекомендаціями щодо їх використання; пакети тестових завдань для проведення контрольних заходів, тестування із автоматизованою перевіркою результатів, тестування із перевіркою викладачем; ділові ігри із методичними рекомендаціями щодо їх використання; електронні бібліотеки чи посилання на них; бібліографії.
Ураховуючи можливості дистанційного навчання, під час призупинення освітнього процесу активізовуємо сучасні технології з метою виконання освітніх програм за рахунок ущільнення, самостійного опрацювання.
—————