Свято здоров'я

19.12.2017 12:20

Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне − це здоров'я.  
           Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб.  
           Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися  
          правил. Виховувати життєву потребу бути завжди здоровим і гарним.

Із давніх-давен український народ найголовнішою цінністю в житті вважав здоров’я. Вітаючись і прощаючись, люди казали одне одному: «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров’я!», «Доброго вам здоров’я!», «Бувайте здорові!», «Ходіть здорові!» тощо.  Свято буває не щодня. А про своє здоров’я слід піклуватися постійно. Людина сама відповідає за власне здоров’я. І тільки сама може його зберегти.

 

—————

Назад


Контакт

Шполянський ліцей №5 Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області

20602 Черкаська обл., Звенигородський р-н, м. Шпола., вул. Олександра Кунця, 80

litsey5shpola@gmail.com