Твоє життя - твоє здоров'я

16.11.2016 10:21

       Людське здоров’я та життя –найбільші життєві цінності, вартість яких важко переоцінити. Маючи міцне здоров’я, можна здолати будь-які випробування, знайти гідне місце в житті.

        «Твоє життя – твоє здоров’я» – тема відеолекторію з елементами бесіди, який було проведено для учнів 8-11 класів нашої школи. Чи варто ризикувати власним здоров’ям та життям рідних нам людей заради сумнівних короткочасних утіх?

       Проблема здоров’я давно привертала увагу людини і далі перебуває на першому плані. Багато людей втрачають своє здоров’я задарма, не замислюючись про наслідки. Здоров’я — це ще не все, але без здоров’я все інше — ніщо. Здорова людина добре працює та вчиться, вона є життєрадісною і веселою. Така людина потрібна і корисна своїй сім‘ї, суспільству та державі. Здоров‘я – це спосіб життя людини. І головним у збереженні та примноженні свого здоров‘я є здоровий спосіб життя.

       Прикро, але ситуація зі станом здоров’я населення в Україні дедалі гіршає. Країна перебуває в економічно-політичній кризі водночас з екологічною. Через це прогресує деградація здоров’я населення, особливо — дитячого. Негативним стало відтворення населення, зменшується тривалість життя, зростає смертність, збільшується кількість хронічних інфекційних захворювань, серцево-судинних, онкологічних, ендокринних, хвороб органів дихання. 

      Здоров‘я – це одна з головних умов досягнення успіху в житті. Тому берегти його потрібно з молодих літ, зміцнювати й примножувати його. Не витрачати даремно цей безцінний скарб, дарований Природою. А головне - пам‘ятати, що наше здоров‘я – у наших руках. 

 


 

—————

Назад


Контакт

Шполянський ліцей №5 Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області

20602 Черкаська обл., Звенигородський р-н, м. Шпола., вул. Олександра Кунця, 80

litsey5shpola@gmail.com