Здоров’я – найцінніший скарб людини

10.12.2017 10:07

    У національній доктрині розвитку освіти України, основна увага приділяється необхідності пропаганди здорового способу життя, стимулювання у молоді прагнення до нього; забезпечення індивідуального підходу під час занять фізичними вправами; можливості набуття кожною людиною необхідних науково обґрунтованих знань про здоров'я та засоби його зміцнення, шляхи та методи протидії хворобам, методики досягнення високої працездатності та тривалої творчої активності.

    Не можна не відзначити все зростаючий останнім часом інтерес до здорового способу життя. Рано чи пізно починаєш розуміти, що неправильний спосіб життя, не кращим чином позначається на здоров'ї. І добре, якщо це станеться рано ...

    Найчастіше людина починає замислюватися про свій спосіб життя і здоров'я, коли наздоганяє якась проблема, з'являється хвороба чи нездужання. Турбота про своє здоров'я не має бути проблемою, турбота про своє здоров'я повинна бути нормою життя.

    В Шполянській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 постійно проводяться профілактика та пропаганда здорового способу життя, виховні заходи та години спілкування, свята присвячені здоровому способу життя. Школа з 2003 року знаходиться в мережі шкіл сприяння здоров’я, традиційно проходять засідання Школи здоров’я. Чергове засідання відбулося 23 листопада, яке проводилось у формі свята здоров’я, яке організували та підготували бібліотекар школи Різник С.Д., класні керівники 3 класу Головко В.А., 5 класу Седик Г.О. Учасники свята познайомили присутніх з основними законами здоров’я, нагадали правила гігієни, розказали про користь вітамінів і шкоду мікробів та різних захворювань, які виникають у разі недотримання гігієнічних норм та правил. Учні влаштували флешмоб і на власному прикладі показали глядачам, як правильно робити ранкову зарядку та розслаблюючу гімнастику на протягом дня.

    Свято було енергійним та яскравим, воно нікого не залишило байдужим, і ще довго лунатиме яскравою згадкою в серцях глядачів.

—————

Назад


Контакт

Шполянський ліцей №5 Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області

20602 Черкаська обл., Звенигородський р-н, м. Шпола., вул. Олександра Кунця, 80

litsey5shpola@gmail.com