Здоров'я мати - вік біди не знати!

18.03.2016 11:14

     Найбільш ефективною формою роботи в школі є проведення тижнів здорового способу життя. Це дозволяє всю роботу з пропаганди здорового способу життя зробити безперервною й системною, спрямованою на формування в учнів мотивації на збереження і розвиток здоров'я, особистої відповідальності за збереження власного здоров'я як головної життєвої цінності. «Здоров’я мати – вік біди не знати!» - під таким гаслом у школі пройшов Тиждень здоров'я (14.03- 18. 03). Протягом тижня   були проведені такі заходи:  класні керівники  1 -11 класів провели тематичні бесіди, тренінги, усні журнали, години спілкування : "Найбільше багатство – здоров’я", "Правила харчування", "Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров’я" та ін. Заступник директора з виховної роботи Лісогор Л. М. та класні керівники 1-5 кл. організували показ мультфільмів із циклу «Азбука здоров’я» для учнів 1-5 класів; класні керівники 6-11 кл. організували показ документального фільму «Правда про куріння» для учнів 6-11 класів; педагог-організатор  та класні керівники 1-11 кл. організували конкурс агітаційних плакатів та буклетів "Ми - за здоровий спосіб життя". Бібліотекар школи Різник С. Д. організувала виставку періодичної преси та літератури  про здоровий спосіб життя. 

    У рамках Тижня здоров'я було проведено день профілактики на тему: "Твоя інформаційна безпека". Учні 10 класу підготували презентацію та провели усний журнал "Твоя інформаційна безпека" для учнів середніх класів.      

   Закінчився Тиждень загальношкільною лінійкою, на якій були підведені підсумки роботи, відзначені найактивніші учні та визначені найкращі агітаційні плакати і буклети.   

Презентація усного журналу "Твоя інформаційна безпека"   

 

—————

Назад


Контакт

Шполянський ліцей №5 Шполянської міської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області

20602 Черкаська обл., Звенигородський р-н, м. Шпола., вул. Олександра Кунця, 80

litsey5shpola@gmail.com